שותפות המו”פ אינפיניטי מדיקל מכריזה על השקעה בסך 750,000 דולר בחברת המכשור הרפואי Nanomedic. 

החברה פיתחה מכשיר חדשני וראשון מסוגו, המכונה “Electrospinning Portable”, לטיפול וריפוי של כוויות ופצעים מורכבים, באמצעות מטריצה פולימרית המודפסת על המטופל עצמו בזמן אמת, ומהווה למעשה עור זמני עד להחלמתו המלאה של הפצע.

טכנולוגיה זו עושה שימוש בתמיסת פולימר המייצרת בנוכחות שדה אלקטרוסטטי במתח גבוה ובזמן אמת יריעה/מטריצה של ננו-סיבים, דקה וגמישה, בעלת מבנה הדומה לרקמה האנושית, התומכת בתהליך ההחלמה של מגוון סוגי פצעים ונגעי עור, למשל – פצעים ניתוחיים, כוויות, פצעים כרוניים מסוגים שונים ופצעים מורכבים.

על הסכם השותפות עם  Nanomedic ד”ר יובל בלוך, מנכ”ל אינפיניטי מדיקל מספר: “התרשמנו מאוד מהתוצאות הקליניות והטכנולוגיה החדשנית של spincare, ושמחנו על האפשרות לקחת חלק במהפכה שהם מחוללים בתחום. אני משוכנע שבתוך זמן קצר הטיפולים המתקדמים של- Nanomedic יביאו מזור למקרים קשים שגורמים לסבל קשה למטופלים”.

חן כ”ץ, יו”ר הדירקטוריון Nanomedic משתף: “אנו שמחים לקבל את Infinity Medical כשותפה ומשקיעה ב-Nanomedic, אנו מצפים לעבוד עם צוות המומחים של Infinity Medical כדי להניע את הטכנולוגיה הייחודית שלנו להפוך למובילים בשוק”

צוות אינפיניטי מדיקל מתרגשים לקראת העבודה המשותפת ומצפים להמשיך לחזות בהשפעות מרחיקות הלכת של Nanomedic על עולם הרפואה.

בתמונה מימין לשמאל: פרופ’ יוסי חייק מבי”ח שיבא (בבורד המייעץ של ננומדיק), חן כ”ץ יו”ר הדירקטוריון, ומנכ”ל החברה מארק דטרי, בתערוכה האחרונה בארה״ב