שותפות המו”פ אינפיניטי מדיקל מכריזה על השקעה בסך מיליון דולר בחברת CytoReason המספקת מערכת מחשוב ייחודית אשר מבצעת מידול של גוף האדם באמצעות מידע קיים מעולם הביולוגיה.

CytoReason עובדת כיום עם 6 מתוך 10 חברות התרופות הגדולות בעולם, כאשר הדגש של החברה הוא על פעילות המערכת החיסונית. המודל החדשני שפיתחו מאפשר מלבד קידום תרופות חדשות או הסבת תרופות קיימות למחלות שונות, לחסוך כסף רב לחברות הפארמה.  CytoReason מתכננת להתרחב ולפתח מוצרים בתחומים רפואיים נוספים כגון אונקולוגיה, דרמטולוגיה, נוירולוגיה ועוד.

 

על הסכם השותפות עם CytoReason ד”ר יובל בלוך, מנכ”ל אינפיניטי מדיקל מספר: “Cytoreason מביאה ערך אדיר לחברות הפארמה ומייעלת תהליכי פיתוח מורכבים בעולם התרופות. לא בכדי חברות ענק כדוגמת פייזר הטמיעו את המערכת של Cytoreason בתהליכי התכנון המתקדמים שלהם. אני בטוח של-Cytoreason  תהיה השפעה משמעותית על תחום הפארמה בשנים הבאות, ותרומה גדולה לפיתוח של הדור הבא של הטיפולים הרפואיים המתקדמים”. 

 

דוד הראל, יו”ר ונשיא CytoReason, מברך: “אנו שמחים על הבעת האמון ורואים ב-Infinity Medical שותפים מלאים למחויבות שלנו להמשיך לחדד ולייעל תהליכי פיתוח תרופות באמצעות המודלים החישוביים שלנו”.

 

אנחנו צוות אינפיניטי מדיקל מצפים בקוצר רוח לעבודה המשותפת עם Cytoreason וקידום תחום הבריאות הדיגיטלית.