הכתבה המלאה פורסמה ב- prnewswire ב-10.2.2022>> https://www.prnewswire.com/news-releases/cytoreason-and-pfizer-extend-collaboration

חברת הפורטפוליו של אינפיניטי מדיקל- CytoReason, מפתחת מובילה של מודלים של מחלות חישוביות לגילוי ופיתוח יעיל של תרופות, הודיעה על הארכת הסכם שיתוף הפעולה שלה עם Pfhizer.

CytoReason ביססה את עצמה כמובילה עולמית במודלים חישוביים של מחלות אנושיות.  הצוות הרב-תחומי של החברה המונה 65 ביולוגים, ביואינפורמטיקאים ומהנדסי נתונים מובילים, פיתח טכנולוגיה המאפשרת לחברות פארמה וביוטכנולוגיה להאיץ מו”פ תרופות ולהביא טיפולים חדשים לחולים הזקוקים להם ביותר.

“ההרחבה של שיתוף הפעולה שלנו עם CytoReason תתבסס על היכולות הקיימות שלנו בתחום מדעי הנתונים, ותשפר עוד יותר את היכולת שלנו לקבל החלטות מונעות נתונים בכל הפורטפוליו שלנו”, אמר מיקאל דולסטן, MD, Ph.D.,  CTO ונשיא פייזר. “אנו נרגשים להמשיך את השותפות המוצלחת הזו, שעזרה לנו לחקור שאלות ביולוגיות מאתגרות כדי לאפשר פוטנציאל לפתח טיפולים חדשים לטובת המטופלים”.

 מאז השקת שיתוף הפעולה ב-2019, פייזר השתמשה במודלים של CytoReason במחקריה על מנת לשפר את ההבנה של מערכת החיסון במרדף אחר פיתוח תרופות חדשניות.  הפלטפורמה של CytoReason סיפקה לפייזר תובנות מרובות במספר תוכניות מו”פ על פני למעלה מ-20 מחלות.

 “זה מרגש לראות את הטכנולוגיה שלנו בידיים של קבוצת מדענים כוכבת כזו”, אמר דיוויד הראל, מנכ”ל CytoReason ומייסד שותף.  “העבודה שלנו עם צוות פייזר הוכיחה כיצד המודלים החישוביים שלנו יכולים להתאים את הטיפול הנכון לקבוצות המטופלים הנכונות, על פני מספר תחומים טיפוליים. באמצעות שיתוף הפעולה הזה ובסיס הלקוחות הגדל שלנו ברחבי העולם, אנו שואפים לבסס את הפלטפורמה שלנו כסטנדרט הזהב לגילוי ופיתוח תרופות”.